Rest of my life.

Imorgon när jag vaknar och slår upp mina blå, så startar resan. Min resa mot ett nytt kapitel i mitt liv.
En ny väg där allt är nytt, oupptäckt och spännande. Det är Me, Myself and I, och det ska gå förbaskat bra. Det ska bli rart nå jävulskt ;)
 
Imorgon blir jag student igen och kommer att tillbringa mina kommande 3,5år i skolbänken. Jag gör mig själv en tjänst inför framtiden genom att säkerställa min arbetssituation. Jag ska bli Förskollärare, och jag kommer att älska det!
 
Om någon hade berättat för mig i våras, hur mitt liv skulle se ut idag, så skulle jag nog ha väldigt svårt att tro på det. Jag som hade allt under kontroll, visste precis hur varje dag skulle se ut, på jobbet, hemma, träningen osv. Sen tar man hela mitt liv och bara vänder på allt. Vad som är upp och vad som är ner, det är oklart, men att jag kommer att gå så mycket starkare ur det här - det är jag helt säker på!
 
Jag gör som havet - vågar.
Vågar ta kontroll över mitt eget liv. Kasta mig ut i det okända, utan att veta vem eller vad som fångar upp mig, men jag vågar chansa för att veta att jag senare kommer att må så bra.
 
Som sagt, i morgon är den första dagen av resten av mitt liv. Och jag är så förväntansfull för att se vad som väntar just mig.

Kommentarer
Postat av: morfar

Jag önskar dig all lycka.
Det kommer att gå bra. jag är helt säker.
Kramar från morfar

2013-09-02 @ 08:05:36
Postat av: Emma; HemmaHosEmma

Lycka till!! Det kommer gå kanonbra! Kram

2013-09-02 @ 10:01:57
URL: http://emmmaaaj.blogg.se
Postat av: Mamma

Lycka till min fina Emelie! Älskar dig så mycket. Kramar! <3

2013-09-03 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0