Sjukstuga.

Herrejisses, vi är redan inne i årets 10onde månad, Oktober är här och nu går hösten inte att missa. Men idag lovas dock en väldigt fin dag, och kanske till och med lite högre temperaturer. Det hade inte varit helt fel. Ju varmare, desto bättre, känner jag nu när jag sitter här och snörvlar och hostar som mest. Har åkt på en ordentlig förkylning och huvudet bara spränger... Usch jag har inte tid för sånt här, jag som måste lägga all min energi på skolan, som inte tar hänsyn till om man känner sig lite krasslig eller inte. Högt tempo, massor av kurslitteratur ska läsas, uppsatser ska skrivas, det ska tentapluggas osv, osv. Just nu kör jag med taktiken att plugga lite, vila lite, och sen plugga lite mer.
 
Igår fyllde älskade lilla, stora, lillebroren år. 16år (!), så han är ju inte speciellt liten längre påminns jag om. Jag minns ju när jag fyllde 16, och hur liten jag var, men kände mig så gammal ;) Så igår hade vi kalas för stadsgänget (dom få som var friska och krya) och ikväll väntar kalas för Hörneforsgänget, det blir mysigt! :)
 
Så nu får jag försöka göra det bästa jag kan av den här pluggardagen, så vet jag att belöning väntar ikväll med kalas och fikamys :)
 
Sen kan jag ju faaaaktiskt trösta mig med att imorgon är det bara 3 (!) veckor kvar tills vi sitter på flyget till underbara USA!!! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0