Välkommen värme.

Det finns så mycket som går genom mitt huvud, som jag tänker att jag ska ha skrivit här. Men sen kommer det något annat i vägen, och tanken är som bortblåst ;)
Men vi trivs fantastiskt bra i nya lägenhet, oförskämt bra faktiskt! Vi börjar komma mer och mer i ordning och det blir så trivsamt! :) Här kommer jag kunna bo föralltid! Nästan! ;)
 
Våren är här och värmen har infunnit sig! Det gillar jag, skarpt! Så skönt att kunna vara ute, på arbetstid, i trekvarts leggings och tröja. Började med överdragskläder, men efter 5minuter höll jag fullkomligt på att rinna bort ;) Idag är en riktigt härlig dag! Ikväll ska vi grilla, ska bli såå gott och mysigt! Hoppas kvällssolen håller i sig, då kan det hända att det blir ett glad med något gott på balkongen som stöd när Mathias grillar. Åh vad jag älskar denna årstid, tänk vad man vaknar till liv! :D
 
Sen är vi ledig imorgon, och då ska vi fixa i lägenheten. Sen åka och kolla på David som spelar match 14.00. Till middag blir det tacos hos farmor och farfar, mysigt! :)
 
Som sagt, finns så mycket att nämna, men när man glömmer bort att skriva om det på en gång, så blir det mer som en uppunktad lista i slutändan. Lagomt roligt att läsa. Men det blir en liten uppdatering iallafall.
 
Har daglig kontakt med min underbara prinsessa i värmen, och hon mår fint. Har lärt känna mycket nya vänner, solar och badar, jobbar mycket (!). Och längtar efter oss. Vi längtar efter henne också, men tiden flyger förbi och snart står vi där på Alvik och kramas! Vi ska hinna mer en vecka på Kreta först bara. 16 dagar kvar! Helt galet!!! Åh vad jag längtar, efter att jag ska få sola, bada, äta god mat, umgås med underbara människor och bara få njuuuuta av tillvaron. Ska bli så kul!
 
Nu ska jag återgå till barngruppen, men det blidde en liten update iallafall som sagt. Bättre än inget? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0