Inför v.12

Tycker att det är så tråkigt att blogg.se inte funkar som det ska. Tror att det är endast på min egen dator, men det är ju ändå här jag spenderar mest tid... Hoppas det går till sig! Det blir så tråkiga inlägg när texten flyttas ihop och jag inte kan lägga ut bilder eller ändra textsnitt... Suck. Hur som helst har vi kommit hem från en härlig helg i Åkullsjön/Bygdsiljum. I fredagskväll var jag, Maria och Hilma och badade bubbel, supermysigt! Igår var vi ute i det supersköna vädret HELA dagen. Vi var på skoterdragracing i Ljusvattnet och Rille tävlade. Solen sken och det var riktigt fint väder, lite kallt om tårna bara. Men det värsta är ju hur trött man blir utav att vara ute under en hel dag. Vi har knappt blivit människor än ;) I förmiddags gick vi ner till skolan i Åkullsjön för att se 7-milaåkarna passare på skidor. Heja heja ;) Efter det drog vi till Bygdsiljum för att hälsa på hos Nicke och Michaela, det blev en lugn eftermiddag där och vi hann även med att fika på Westmans, mums! :) Just nu sitter jag och planerar upp veckan, och skriver upp alla måsten och viktiga saker. Det blir en längre lista, och jag antar att den här veckan kommer att dundra förbi med fart, precis som alltid. Keep your head up, and smile! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0