Have a nice trip, daddy! <3

Knappt en timma till helg, underbart!
Då ska jag promenera hem till mamma, och sedan går vi iväg och hämtar mysigaste Jasmine på förskolan, åh vad härligt att få rå om henne en stund! :)
Helgen kommer att spenderas hos mamma, Frida och David. Pappa åkte iväg till USA nu på morgonen, behöver jag säga att jag är nååååådigt avundsjuk! Hade gjort mycket för att få följa med i bagaget, detta underbara land, can't get enough of you! Jag är säker på att han kommer att njuta lite från mig iallafall, men bäst hade det varit om jag hade fått uppleva det själv! :D

Så då får vi som är kvar här hemma göra det bästa av situationen, och se till att vi får en riktigt mysig helg till att börja med!
 
Bilder från Klövsjö kommer att komma, så fort blogg.se funkar som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0