Helgsummering.

Vilken otroligt mysig helg det blev!
På fredagkväll bar det som sagt av på hockeymatch! Stämningen var på topp och det var som att spola tillbaka tiden 5-6 år. Vi var tillbaka på isladan, det var nästan fullsatt, klacken hördes långväga och jag bara njöööt! Det är lätt att glömma bort hur roligt det är med hockey! Jag hoppas verkligen att Löven fortsätter spela bra, så att dom kan kliva upp i Allsvenskan igen, mot Elitserien ;) Dåå kan jag lova att jag kommer hänga ofta på ladan, precis som förr, back in the days! :D
 
I lördags tog vi bilen till Övik. Först åkte vi på Swapmeet som SHRA Övik arrangerade, och när vi hade kollat igenom bilddelsborden så åkte vi en sväng på Lidl :) Alltid roligt med en affär som man absolut inte besöker ofta ;)
På kvällen gick jag, Frida och Jessica på Vezzo. Jag hade hört att det skulle vara bra, med god mat och härlig miljö. Och jag blev inte besviken, åt verkligen världshistoriens godaste ceasarsallad och det var häftigt att äta på ett ställe som kändes mer som i en storstad. Till Vezzo kommer jag definintivt tillbaka :)
 
Igår kollade vi på vinterstudion, älskar att veta att det alltid finns något spännande att vakna upp till på helgerna under vintern. Sen gick jag och Frida iväg på Träna, där vi mötte upp Jessica för ett hårt träningspass. Det var så skönt att köra slut på kroppen! Har sagt det förr, men säger det igen, jag älskar att träna! ;)
På eftermiddagen åkte vi en sväng till Röbäck för att hälsa på Johanna och Hugo. Det var så mysigt att träffas en stund, vi hann prata lite Kreta som faktiskt är mindre än 4 månader kvar till! Ska bli såååå kul, all inclusive, underbart sällskap, sol och bad och underbara Kreta - som inte kan vara annat än bra! :)
 
På kvällen beställde jag och Mathias hem lite grejer från Gymgrossisten, ska bli kul när allt kommer. Tänk vad bra man kan må av att få spendera lite pengar ;)
 
Idag rullar jobbet på som vanligt, och när jag har slutat åker jag till mamma och pappa där Fridas kompis Maria ska färga mina fransar och bryn. Hon går Stylist med Spa, så då kändes det självklart att be henne om en färgning, jag litar på henne :)
Sen ska jag möta upp Mathias på gymmet, skööönt! :)
 
Summan av kardemumman, min helg har varit helt fantastisk!! Så nu börjar nedräkningen inför nästa helg, då det bär av till LYCKSELE!!! :D Är så peppad, och det ska bli så kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0