Träningsvärk och gomiddag,

Idag har en härlig träningvärk satt sig i min kropp. Blev en hel del maskiner på gymmet igår, och jag försökte utmana mig med nya vikter och det var såå skönt att få slita lite!
Så det är skönt med träningsvärk idag, för då vet man att det har gett lite, och jag blir ännu mer motiverad att fortsätta pusha framåt! :)
 
Ikväll blir det middag på Droskan med familjen + Mathias och Pontus, ska bli snuskigt gott, och vi ska äta både av taco- och grillbuffén. Nu blir det ingen mer mat förens middagen, vill vara så där skönt hungrig ;)
 
I övrigt tycker jag att den här veckan verkligen segar sig fram. Annars tycker jag att veckorna går så snabbt, men nu när vi har det så lugnt på jobbet, så går verkligen veckan sakta. Har minst torsdag i huvudet idag, men icket! Fast det smäller nog till så är helgen här ändå, det brukar ju vara så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0