Time too say goodbye, SEE YOU SOON! <3

 
Igår var det stora dagen D. När vi skulle åka ut på flygplatsen och vinka av finaste prinsessan. Nu har hon påbörjat sin stora resa. 6 veckor på Cypern för att göra praktik på Vings barnklubb. Jag är så otroligt stolt över min underbara systerliten. Hon är så duktigt och drivande, jag är egentligen inte ett dugg orolig. Jag vet att hon kommer att fixa det här jättebra. Det är värre för storasystern som blir kvar i Sverige. Dels för att jag inte från krama om min älskade hur ofta jag vill, men också lite för att inte jag får uppleva den härliga resan med sol, bad och värme! Att få spendera dagarna på en Barnklubb med lyckliga barn som är på semester med sina familjer. Vilken upplevelse, och jag unnar verkligen henne ALLT!
 
Men jag ska inte sticka under stolen med att jag redan nu har nedräkning (40dagar...) till jag får hålla om henne igen! Men först ska hon NJUUUTA ordentligt av detta, och jag har ju faktiskt också en resa att se fram emot. Kreta om mindre än 5 veckor känns faktiskt inte helt fel! Tiden kommer att gå foooort, skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0