Lets go pumping.

Strax bär det av mot Träna, där Bodypump står på schemat. Har funderat på att försöka pricka in BP-pass måndag-torsdag den här veckan. Det är en skönt träningsform som ger mersmak och träningsvärk. Man känner sig genomtränad och grymt nöjd efteråt. Varje muskelgrupp bearbetas med olika vikter och tempon med hjälp av en skivstång.
 
Nog för att jag även tycker om koreografi och mer rörelse-träning, men BP är verkligen en genomkörare, och eftersom jag cyklar drygt en mil om dagen under veckan så behöver jag inte ha dåligt samvete över att inte träna kondition på kvällarna :)
 
Nu drar jag med mig systerliten dit för att även hon ska få känna på träningsvärkens sötma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0