Stora killens dag!

Idag är ingen vanlig dag, för det är min stora killes födelsedag. Hurra, hurra, hurra!
Myskillen Hugo fyller två år idag, tänk vad tiden gått fort! Känns som det var nyss jag fick samtalet om att Johanna åkt in på förlossningen, 6 veckor tidigare än beräknat. Känns som det var igår vi åkte upp på Barn4 och jag fick hålla denna underbara lilla pyre i min famn. Älskade lilla Hugo, vårat lilla mirakel!
 
Ikväll blir det kalas på Röbäck, ser verkligen fram emot det! Massor av mys! :)
 
Just nu sitter jag här på jobbet med kraftig matkoma. Nästan oförskämt! Dagens lunch bestod av ugnsbakad lax, champinjonsallad med broccoli och morot, ägg, och vitsås. Lax måste ju vara den godaste fisken och idag åt jag som om det vore sista gången. Det får jag känna av nu, magen ömmar :P
 
Snart kommer min älskade lillasyster hit på jobbet och ska göra en gruppaktivitet tillsammans med några av barnen, jag ska försöka hålla mig lite i bakgrunden och finnas som stöd om det skulle behövas ;)
 
 
Två år sedan älskade lilla pyret kom till världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0