Mini-makeover.

En ny vecka är här, och det betyder att dagarna blir ännu färre innan vi sitter på planet mot USA :)
 
Efter jobbet sätter jag mig på ett tåg till Nordmaling! Ska bli kul att få spendera några timmar med Caroline i Olofsfors :) På schemat står även frans- och brynfärgning. Jag och hon gick ju kurs i detta för drygt ett år sedan, men ingen av oss har egentligen hållt uppe våra kunskaper. Synd.. Men hennes fördel är iallafall att hon köpte ett kit med massa produkter efter kursens slut, så hon har grejer hemma iallafall. Så därför passade jag på att fråga henne om hon ville hjälpa mig med detta, nu innan jag åker iväg. Känns skönt att få skämma bort sig lite :)
 
Imorgon har jag även klipp- och färgningstid ibokat. Ska bli såååå skönt att äntligen få göra något åt håret! Har inte färgat det sen april, och inte klippt det sen typ juli. Det behövs, alltihop, om jag säger så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0