Måndag.

Ny arbetsvecka, och det slår mig - om 3 dagar startar vår resa. Första destinationen är Stockholm, men sen bär det av, oj vad tiden går fort!
 
Har haft en superhärlig helg, med lagomt mycket att göra. Har fått öva på att vara själv i lägenheten, något som jag inte alls är van att vara! Har packat, städat, satt in foton i album, spenderat tid med familjen, middag på Allstar med fina vänner och på lördagkväll mös jag bara framför teven med en liten godisskål, mango och bubbelvatten, supermysigt! :)
 
Ikväll ska vi göra gomiddag tillsammans och sen tänkte jag smita iväg och träna lite. Sista Bodypump-passet innan vi åker, hade även tänkt att frysa kortet så att jag har kvar några dagar när jag kommer hem sen också :) Sen blir det Ensam Mamma Söker, det börjar dra ihop sig nu för de sökande mammorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0