At work.

Sitter och mår gott på jobbet, en kopp kaffe och en bit mörk choklad. Visst har vi det bra? :)
Efter ruskvädret som vi var tvungen att stå och pinas i på förmiddagen så förkännar vi att få skämma bort oss.
Lunchen var inte så dum heller; köttbiffar, ratatouille, fetaost, oliver, soltorkade tomater och avokado. En Emelie-lunch helt klart! :)
 
Just nu väntar jag på att fina Johanna ska hjälpa mig att fixa bloggen. Hon är såå duktig och har gjort en jättefin header. Nu ska den bara sättas ihop med designen :) Ska bli kul att börja blogga mer när designen känns ny och fräsch :)
 
Ikväll väntar träning, äntligen! Jag och Bodypump återförenas igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har jag lovat det? :o alltså om jag glömt bort tänkte jag :p

Duuu, nu ska jag fixa träningskort på träna - du, jag & Erica! Tjohooo! :p

Pussssss!

Svar: Åh, du är ju såklart också min fina Johanna, men det är en annan Johanna som hjälper mig med bloggen. Det hade ju varit lite roligt om jag satt och väntade på designen och du hade glömt :P
Men du det blir ju kanon! :D Puss!
emeeliejonsson.blogg.se

2012-10-09 @ 20:10:39
URL: http://norman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0