Viva Las Vegas!

Äntligen har vi kommit fram till staden som aldrig sover, Sin City, Las Vegas!
 
Vi lämnade Utah i förmiddags med tårar som rann i floder ner för kinderna! Att säga hejdå till Hjördis och Darrell var det jobbigaste jag varit med om på länge! Så otroligt underbara människor, som bor så otroligt långt bort. Men som Hjördis sa "jag är bara en tanke iväg". Snart ses vi igen, det har vi bestämt! Men dagarna i Utah har varit helt fantastiska! Vi har bott på ett fint hotell, med bra frukost och härligt pool. 3 mins gångavstånd från Walmarts, så då var Emelie nöjd! ;)
 
Igår kväll var vi bjuden på pizzamiddag hemma hos Karlene och Mike tillsammans med Hjördis och Darrell, Ulrika med familj och Hans med familj och Melba, en himla massa härligt folk med en öppen famn och otroligt mycket värme och kärlek! Det blev en kväll vi sent kommer att glömma, en kväll som betydde sååå mycket för oss alla!
 
Så våran vistelse i Utah var värd var enda timme i bilen! Och nu har vi tagit oss en roadtrip ner till Vegas, det blir mycket bilåkning den första veckan här i USA!
I Vegas bor vi nu på ett motell som ligger precis på "the strip", där allting händer och alla neonskyltarna lyser precis utanför! Häftigt!! Det kommer att fotas i massor njutas ännu mer! :)
 
Just det, i Sverige är nu klockan 02.43, så det har alltså slagit över på Emelie-dygnet = min födelsedag!!!
Här är klockan 18.43, så här är vi fortfarande inne i oktober. Men den här födelsedagen kommer med andra ord bli lååång och en dag jag aldrig glömmer - att fira min 22årsdag i Las Vegas, USA! :)
 
Take care där hemma, för det gör vi här! :)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Grattis fina du!!! :D Hoppas du har det underbart där borta!! Jag hade gärna haft dig hemma nu och du suttit här i min soffa och vi bara surrats.. Njut för mig också!!
Puss&kram

2012-11-01 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0