Countdown.

Nu sitter vi här igen, fredag och klockan har passerat 12, vilket betyder att helgen är nära. Men faktiskt känns det inte som fredag idag, snarare onsdag eller torsdag. Men fredag är det och det ska bli så grymt skönt med helg!
 
Ikväll får jag besök av mina fina syskon och dessutom har Henke kommit upp från södern med en hemlig tjej som han har tänkt att introducera oss för. Vi har våra aningar, men lite spännande ska det allt bli ;)
Så ikväll blir det tacos på Plommon, tacos och en massa mys! Det ser jag fram emot, mycket! :)
 
Imorgon ska jag åka ner till Hörnefors och hämta hem alla julpyntsaker, vill verkligen komma igång nu med allt som har med julen att göra :) Sen på kvällen hoppas jag att det blir Olofsfors för festligheter, men allt beror på hur förkylningen känns. Är sååå less på att vara förkyld nu :P
 
Sen på söndag blir det kalas på Plommon, igen. Två kalas på två helger, så blir det om man har stor släkt, men det ska bli mysigt! :)
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0