Åter i vardagen.

Sitter på jobbet nu med en god kopp kaffe och en supermumsig mockaruta som en underbar förälder hade med sig tidigare idag, extralyx i vardagen kan man säga ;)
 
Försöker ta mig in i rutinerna igen efter våran underbara resa. Inatt sov jag som en stock heeela natten, det tackar jag för, jämfört med igårnatt då det blev knappt 3 timmar. Jetlag är inget att leka med, men det känns helt otroligt nog ändå helt okej ;)
 
Igårkväll packade jag upp allt ur väskorna och tvättade upp all tvätt. Var väldigt effektiv och det känns verkligen bra, för nu känns det inte som ett stort kaos längre :P Syns knappt längre att jag varit iväg på resa ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0