And we´re here again.

Då var dagen här igen, FREDAG!
Åh vad veckorna går snabbt tycker jag, man hinner knappt komma ifrån "måndagsångesten", så är fredagen här igen... Det är jättehärligt med helg på alla vis, men då tiden går snabbt så betyder det även att tiden fram till jul kommer att gå i rasande fart! Imorgon kommer vi in i december och på söndag är det första advent. Jag ska göra mitt bästa att ta vara på så mycket julmys och stämning som möjligt! :)
 
Imorgon är det som sagt 1 decemeber, och årets julkalender drar igång. Mysteriet på Greveholm 2, om man älskade den första omgången så hoppas jag att man kommer bli lika frälst nu. Det är såå mysigt med julkalendern varje år, förutom de år som dom har varit riktigt dåliga - då har jag verkligen inte brytt mig om att ge det min tid :P Men jag har höga förhoppningar om årets kalender :)
 
Ikväll åker vi iväg till Åkullsjön då jag slutat jobba, har inte varit där på drygt 2 månader så det ska bli mysigt! Framförallt nu när snön äntligen har fallit, för det blir alltid extra fint där (ute i skogen;))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0