40årsfest.

Fy vad opigg jag var imorse. Har vaknat flera gånger inatt av att det har skurit i hela halsen, det har gjort så ont! Sen huvudvärk på det, yeey! Tur jag hade finaste mamma då som kunde skjutsa mig på jobbet! Skönt att slippa cykeln en dag! ;)

Sitter på jobbet nu iaf, har lite barn och chefen bjuder på chokladtårta, så då blev dagen genast mycket bättre ;)
Jobbar stängning idag och slutar 16.30, sen bär det av mot Åkullsjön för 40årsfest ikväll. Mathias bror fyllde år igår och ikväll är det fest, ska bli så roligt, dock kunde jag har lite bättre festuppladdning. Men det ska bli kanon!

Vädret idag hade kunnat vara bättre, men än så länge regnar det inte iallafall! Men nu vill vi har sommar och sol, värme! Här om dan satt jag i tshirt ute på gården, hur underbart var inte det?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0