Telefonkontakt.

Jag sov som en gud i natt, precis som jag förstod!
Dock smyger sig träningsvärken på idag, men den är välkommen! Passet var så roligt igår att jag mer än gärna känner att det gav resultat! ;)

Glömde att tillägga i gårdagens inlägg att ännu en anledning till att jag var på så bra humör, var för att jag hade fått prata med mamma och pappa från USA. Såå härligt att höra deras röster, dom kunde lika gärna vara 5 min bort! Dom hade det bra, och hade haft upp emot 30grader varmt, inte att leka med! Hoppas att dom njöt allt vad de kunde från mig med! :) Snart har det gått en vecka, vilket innebär att det är lika många dagar kvar tills dom kommer hem. Dom är så efterlängtade! :)

En dag till med jobb och sedan tar jag sportlov med Frida och David, ska bli riktigt mysigt!

Morfar; Vad bra att du var hit och tittade till grabbarna! ;) Allting går jättebra för oss, och du är så välkommen förbi. Ska försöka tajma med att vara här då också! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0