Sushilunch.

Även denna dag blev lite dassig och mulen, men vad gör väl det när det vankades sushi till lunch! Jag, mamma, Marielle, Jasmine och mormor möttes upp på Sushi Bar, som är det absolut bästa sushi-stället i Umeå, och fy vad gott det var! Njöt av varje tugga!

Sen blev det inte alls så mycket mer gjort denna dag, åkte på pappas garage med mamma och vi städade bilen lite inför kommande Göteborgsresan. Sen åkte jag hem och bakade äppelkaka som jag hoppas blev bra, smeten var god iaf! ;)

Under tiden jag bakade ringde min fina Emma, som varit nere på Öland i en vecka, och sedan i Västerås hos svärföräldrarna i några dagar. Jag nog aldrig saknat denna goa tjej som jag gör nu, och idag skulle hon komma hem. Men icket. Bilen krånglade och var tvungen att lämnas in på verkstad. Så förhoppningsvis hinner jag träffas med henne på fredag, för sen på lördag åker ju jag. Snacka om att vi i princip suttit ihop den här våren, vi har jobbat tillsammans, tränat tillsammans och även spenderat massor av fritid tillsammans. Det blir så tydligt hur nära man varit varandra, när man är ifrån varandra. Och som nu, 2 veckor, det är olidligt! ;) Ska bli kul att få träffa henne snart igen, det var det jag ville komma till! ;)

Jag och Mathias har just kommit hem från stan, där Sommaren i City höll till. Lite olika uppträdanden och rätt mycket folk, mysigt var det iallafall! :)

Nedan kommer några bilder från mina senaste dagar. Som den underbart goda sommarlunchen jag, Frida, David och mamma intog i början på veckan. Vi dukade upp bordet med alla möjliga salladstillbehör och gjorde vår egen tonfisk-sallad, gudomlig! Snacka om sommarmys!!
Sen en bild på min prinsessa från idag, älsklingsgumman som blivit så stor och nu går hon också! Det pirrar i hela kroppen bara av att få se henne, och sen när hon ler...! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0