Välkomnar in 2012.

Jag lever!
Och 2012 är här!, dessutom mycket välkommet!
Jag ser fram emot alla händelser och oanade överraskningar som jag vet att det nya året kommer att innebära!
Det är svårt att förutse, men jag tror och hoppas iallafall på 2012 ;)
Just nu är det så överfullt i hjärnan, tankar som kommer och går.
Ovissheten och att inte veta hur framtiden ser ut skrämmer mig en hel del.
Jag vet inte hur mitt liv ser ut till sommaren, inte ens om en månad...
Men en sak vet jag, och det är så att det som är tänkt att ske, kommer att ske.
Som sagt, mycket tankar.
Men på måndag inhandlas det efterlängtade gymkortet, och då hoppas jag att träningen kommer att få mig på rätt spår. Skildra tankarna lite, komma igång igen. Har varit utan träning alldeles för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0