Gymkort.

Idag är träningsvärken ett faktum. Men då kan det även vara läge att tillägga att det var måånader sedan jag tränade sist.
Så det är faktiskt lite småskönt att ha träningsvärk, för då vet man att man gjort något bra! :)

Igår var en underbart mysig dag! Fick besök av mamma, Maria, Johanna, Oskar och Hugo. Sedan dök även morfar upp för lite fika, och han var såå välkommen! :) En mysig eftermiddag på Plommonvägen och Hugo avslutade vistelsen med ett bad då han upptäckte att vi hade badkar, då var han nöjd! Gullehjärtat, leendet går rakt in i hjärtat och man blir alldeles varm i kroppen av honom!
Efter det så åkte jag och Frida på gymmet, och jag var kraftigt ringrostig. Men det här ska nog gå jättebra! Vi stod på varsin crosstrainer och sedan körde vi lite maskiner.
Jag blev väldigt förvånad, för gymmet var betydligt mycket mindre än jag hade förväntat mig. Jag har spenderat en del tid på IKSU, och då är det lätt att vänja sig vid att det ska finnas maskiner och träningsapparater i mängder. Även i Afrika, där jag och Malin hängde på gymmet i princip varje morgon i en månads tid, fanns det mycket maskiner och en otroligt luftig och härlig lokal på andra våningen, med utsikt över ett poolområde och fotbollsplan. Här fanns det inte det, det finns visserligen de maskiner man vanligast använder, inte mer och inte mindre. Dessutom är gymmet i en källarlokal, så allt för stort och luftigt kändes det inte. MEN DET KOMMER BLI JÄTTEBRA! :) Har köpt ett 6månaderskort, så nu vet jag vart jag ska befinna mig ett halvår framåt :)
Det blir träning idag med, och jag är lite inne på om jag ska lura med mig Frida på spinning i eftermiddag ;)

Just nu sitter jag hos mamma och pappa, har just druckit en kopp te, och klickar runt för att se om det har kommit ut nå mer jobb. Ska ta och skriva ut mitt CV här framöver också, så att jag kan bege mig ut för att söka jobb, utan att det ligger någon tjänst ute. Ligga steget före :)

Idag ska bli en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0