2 år av otrolig saknad.

Två år, och för var dag som går blir du mer och mer saknad.
Jag väntar bara på att få se dig igen, att komma hem till "er" och att du är där som vanligt.
Inte "bortrest" som du har varit alldeles för länge nu...

Livet går vidare, men smärtan och saknaden går aldrig över.
Jag vet att du är med mig varje dag, i varje steg jag tar.
Du håller mig i handen och ser till att jag klarar av sånt som jag själv betvivlar.
Jag är aldrig ensam, men ändå känner jag mig inte hel.
Du sitter där uppe och väntar på oss, snart får vi ses igen.
För oss är det en livstid, men för dig är det bara som en dag.
Under tiden får du hålla ett öga på oss, och vaka över oss. 
Vi behöver dig, nu och för alltid.
Älskar dig så otroligt! <3
Älskade Kerstin.

Kommentarer
Postat av: Morfar dä

Mina ögon tåras och mitt hjärta sörjer. Vi saknar henne sååå!

2012-02-07 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0