Torsdagsnerver.

Det känns i hela kroppen att det här är en lite konstig dag. Det är svårt att sätta ord på vad det är, men något känns. Är fortfarande jätteförkyld, och det sitter så långt inne, så jag vet inte när det här ska släppa. Drygt är bara förnamnet iallafall! Jag vill vara frisk, kunna motionera, tina upp mitt träningskort och komma i form, jag hade ju bestämt, men då sätter en förkylning stopp, och då är det som om all motivation försvinner. Men jag ska komma igen, jag ska nå mina mål!
 
Idag ska jag på ett möte, och det är säkert det som ligger till grund till varför denna dag känns konstig. Jag är spänd, samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag ska förvänta mig. Förutsättningarna är inte de bästa, och frågan är om jag egentligen om jag bara ska försöka ha is i magen och göra det jag hade bestämt mig för. Jag får höra vad de har att säga och sedan bilda min uppfattning. Jag vet ju att allt alltid ordnar sig, även denna gång, det är jag säker på! :)
 
Hittade en bild som jag föll för samma sekund som den togs. Jag och min vackra syster i Tierp! Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0