Just nu ligger vi på arlanda och har det g...

Just nu ligger vi på arlanda och har det ganska mysigt faktiskt! Vi har styrt ihop fotöljer två och två, som har bildat någon typ av sängar. Betydligt bekvämare än vad jag hade föreställt mig, då jag var beredd att sova på golvet om jag var tvungen. Resan ner gick bra, men självklart ska vi hinna med att sätta ribban högt innan vi ens lämnat umeå. Mängder av skratt har det bjudits på, och vi har inte ens lämnat landet än. Det här kan inte sluta annat än bra! Frågan är hur länge man orkar hålla upp dom blå, känns att jag hade öppning imorse! Förväntansfullhet blandat med observation av andra resenärer, som kan vara en aning misstänksamma, håller oss vakna... Men det har ska gå jättebra! Som sagt, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0