Änglabesök.

Jag hade besök av en ängel i natt, min fina fina Frida kom tillbaka och visade sig.
Tänk hur verkligt allt kan kännas när man ligger där i drömmarnas värld.
Du kom tillbaka, och jag fick en chans till. Jag fick hålla dig i mina armar och övertala dig om att livet var så mycket mer. Du valde att stanna hos oss... Sen var det var bara en dröm...
Du var så där söt som bara du var, fortfarnade 13 år och med hela livet liggandes framför dig.
Älskade unge, varför, varför?
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går, och vetskapen i att jag inte kommer att få träffa dig igen i detta liv sätter sig som en stor klump i halsen. Älskade älskade!


Vi ses på andra sidan gumman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0