Planering.

Ikväll har delar av släkten varit här, vi har myst, fikat och planerat inför fjällen. Helt underbart!
Det är mindre än 2 veckor kvar tills vi åker och det är nästan så att jag räknar timmarna.
Det ska bli så otroligt härligt att få komma iväg och andas den friska luft som bara finns bland fjälltopparna. Lugnet som sprider sig, trots ljudet av alla skotermotorer. Det är en helt underbar känsla, och jag blir lika barnsligt uppspelt varje år som fjällenveckan närmar sig.

Den stora skillnaden till i år är att min lilla myspojke är med för första gången och jag har under en hel veckas tid möjlighet att mysa sönder med denna underbara goding från ovan. Han kommer dessutom bara bo ett par meter bort, så chansen är stor att han kommer att tillbringa en hel del i Jonssons rum, så att hans mamma och pappa får lite ensamtid... Inte mig emot!! <3 Jag offrar mig så gärna så!

Men innan dess ska jag avklara lite mer skolgång, dock är det inte allt för mycket. Tycker att det är rätt så skönt då man ser vissa lediga dagar hör framöver, det är inte så att jag klagar. Inte efter allt som har varit. Då är jag banne i mig värd att bara få vara, och njuta av att våren är på ingång.
Faktiskt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0