Back to Kenya.

Igår hade jag den bästa kvällen på mycket länge!
Den förgylldes av underbara människor, massvis med skratt och minnen som räcker livet ut!

Vi träffades Afrika-gänget i Holmsund hemma hos Malin. Äntligen säger jag bara. Det var 1,5 år sedan vi träffades senast och det är inte okej. Vi som levde uppi varandra dagligen, all vaken tid i 1 månad. Min fantastiska afrikafamilj!

Kvällen gick bara alldeles för fort och vi hann inte ens med hälften av allt vi skulle ha pratat om, men jag njöt av varje sekund! Middagen intog vi på Kajutan i Holmsund, och jag skojar inte när jag säger att jag åt den godaste Quattron Stagionin ever. Till och med tomatsåsen var den godaste. Me like! Till maten delade jag och Mallan på en flaska vin, och jag påmindes än en gång att det var den damen som faktiskt lärde mig att dricka både kaffe och vin. Finaste Malin =) Vinet hette Campo Viejo Crianza, ett rött vin som var väldigt lättdrucket och ett namn att lägga på minnet!

Sedan satt vi hemma hos Malin resten av kvällen och lät ett bildspel med bara massa mys afrika-bilder rulla förbi. Minnena flödade och jag skulle inte tveka att åka dit igen, om jag så bara hade 4 timmar på mig att packa.
Det är en sån speciell upplevelse i mitt liv. Det bästa, men samtidigt det värsta, jag har sett och varit med om!

Tack för en fantastiskt rolig och mysig kväll, låt det inte dröja länge igen! <3


Hello Africa, tell me how you doin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0