Update.

Dagarna flyger förbi, och jag är sämst på att uppdatera. Så är det bara! Mycket roligare att klicka runt på andras bloggar ;)

Jag och Mathias söker iallafall lägenhet, nästan så att man ser hur gråhåren växer! Men jag tror helt klart att vi kommer att hitta något, någon liten lägenhet borde stå ledig i stan för oss! Tur man har kontakter säger jag bara!

Helgen har varit kanon! På fredagen var det grill och jacuzzi-bad i Röbäck som gällde och igår var det surströmmingsmiddag hos kusinerna.
Idag har vi mest bara slöat. Tog oss en tur bort på fotbollsplanen mitt på dan för att se Jossan, Mathias brorsdotter, spela match mot Hörnefors. Till matchen köpte vi med oss varsin mjukglass att mumsa på, lovely! =) Hann med en hel del Agnes-mys och jag ser verkligen fram emot helgen då vi ska åka upp till Mathias stuga utanför Lycksele för att fira midsommar. Jag, Mathias, småtjejerna, hundarna och Mathias syskon och föräldrar. Ska bli supermysigt! En stuga alldeles intill Umeälven, mys mys mys!

Annars vet jag inte om det händer så mycket mer intressant för tillfället! Helt sjukt att det snart är 3 veckor sedan jag gick ut universitetet. Blir mörkrädd över hur snabbt tiden går! Huvva! Därför försöker jag ta vara på varje härliga dag av sommaren, den går nog snabbt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0