Norrlands-svängen.

Jag har lärt mig med åren, att vissa saker ska man bara ta med en nypa salt. Det tänker jag fortsätta med.

Istället blickar jag framåt mot helgen och veckan som är på väg. Då bär det av till Piteå för årets första tävling för min del. Pappa fixade det sista på valianten igår, så i eftermiddag blir det att provköraden. Nytt för i år är en ny turbin och nya stötdämpare, så förhoppningsvis går bilen liiiite fortare. Det har varit jätteroligt!
Efter helgens tävling i Piteå mellanlandar vi på Pite Havsbad för lite gokart, sol&bad, minigolf och trevligt sällskap. För att sedan på torsdag bege oss ner till Skellefteå för en 2dagars tävling där!

Nu ska vi ut på en liten mini-semester, Norrlands-svängen, och det ska bli så kul att få träffas med alla igen och framförallt att få sätta sig i bilen igen. Det var många månader sedan sist! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0