Jobbsökning.

Lägenhet är som sagt fixat och det känns fantastiskt, underbart härligt!
Till hösten blir jag äntligen sambo med min kära Mathias!
1 oktober smäller det och jag kan knappt bärga mig!

Nu när boendet är klart så återstår planering kring jobb, för jobb ska jag ha!
Jag vägrar gå hemma om dagarna, och nu när jag ska flytta hemifrån så vill jag ha en inkomst som kommer in på mitt konto varje månad. Jag vill inte vara ekonomiskt beroende av Mathias, och jag vill inte att han ska känna oro över att måsta betala för mig.

Egentligen sitter det nog bara i bekvämlighet just nu, sommaren är här som mest och dagarna glider bara förbi. Det är lätt att prata om jobb, och jag lovar, jag tänker på det typ var 5e minut. Jag är beredd att ta i princip vad som helst, så det sitter inte i kräsenhet heller. Och jag vet, det löser sig inte själv...
Jag tröstar mig med att Nolia-jobbet väntar för 3e året i rad, då är det heltidsjobb i drygt 10 dagar som gäller, så helt arbetslös i sommar kommer jag inte att vara.

Men jag ska bättra mig, jag ska ta tag i det här. Nu kommer vi in i augusti på måndag, då är troligtvis de flesta chefer tillbaka på jobben och förhopppningsvis vill någon anställa mig.
Det hade varit fantastiskt!

Så om någon hör eller ser något om lediga jobb så säg gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0