Saknad.

Ikväll är en kväll då jag saknar dig så otroligt mycket.
Så där mycket att det klumpar sig i halsen då jag tänker på dig.
Då man känner hur maktlösheten kryper över en.
Känslan av att du är borta för alltid gör sig påmind.
En kväll då man bara vill spola tillbaka tiden....

Dumma unge... Varför?
Det finns ingen som någonsin kommer att kunna ta din plats, du kommer förevigt vara våran lill-frida.
Men vi vill ha dig här.
Inte flera tusen mil bort, i himlen....
Jag vill krama dig, känna dig och vakna upp från en mardröm som aldrig vill ta slut.

Livet är orättvist. Men det finns alltid en ljusning, jag hade funnits där.
Dumma unge... Varför?.....

Du är så älskad och fruktansvärt saknad!


Min ängel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0