Nya pärlan

Redan innan Nolia drog igång så hade jag bestämt mig för att kika runt om det skulle finnas nå bra, prisvärda telefoner på mässan. Glömde bort det enda fram tills sista dagen, så lite sent ute var jag allt. Frida hade sett en mycket prisvärd telefon i Telia-tältet.

Hur som helst hade jag bestämt mig för att byta till abonnemang, nu när man ska börja ringa sådana här tråkiga samtal, som exempelvis tandläkaren eller stå i telefonköer, så känns det bättre med ett abonnemang, slippa fylla på telefonkortet stup i ett.

När jag berättade för Telia-killen om mina abonnemangstankar så sa han på en gång att det var absolut ingenting att fundera på. Efter som att jag redan hade bestämt mig för att byta till Telia, så skulle telefonen inte komma att kosta något. Det enda som var, var att jag band upp mig på abonnenmanget i 24månader, och det hade jag som sagt hur som helst tänkt att göra!

Så nu sitter jag äntligen här med en fullt fungerande telefon. Lätt att förstå sig på. Fri surf är inräknat i abonnemanget och dessutom fria sms. Och att den dessutom blev gratis, gör inte det hela sämre ;) Känns väldigt bra, och jag är nog lite småkär i min lilla pärla! =)



I eftermiddag/kväll bär det av mot Sundvall för race. Jag hoppas för allt i världen att regnet håller sig borta och att vi får köra mycket. Ligger bra till i kuppen, och han jag fightas mot ska inte dit. Lovande! =) Det var en hel månad sedan jag satt i min black beauty, så jag hoppas både jag och bilen är på vårt allra bästa tävlingshumör! ;)
Vik in tummarna nu!


Svar till Arianne: Tro mig, jag jobbade alla dagar, det går inte att ta miste på när det gäller tröttheten i slutändan ;) Vad tråkigt att du inte såg mig, hoppas allt är bra med dig iallafall!
Ang. lägenheten så är det en 3a på Böleäng, på 85kvm, så vi kommer att bo ganska stort, vilket känns enormt bra! Inflyttningsdatumet är 1 oktober, men vi kommer med stor sannolikhet kunna få nykeln några dagar tidigare, helst innan den helgen så man jag flytta in så mycket som möjligt då alla är lediga! Så det är ju inte alls länge kvar, och jag längtar som bara den! Vart är det ni har eran lägenhet? =) KRAM!


Kommentarer
Postat av: Arianne

Kan verkligen tänka mig det!

Vad mysigt! :) Ja det brukar ju ofta bli så att man får tillgång till dem lite tidigare så det blir ju jättebra! Bor resten av familjen kvar i Hörnefors? :) Måste få komma och titta till er någon dag! Vi har vår lägenhet på teg, en 2a på 68kvm så den är lite mindre än er :) Vad kommer kostnaden ligga på er ungefär? Alltid roligt att kunna jämföra litegrann, tycker vi betalar riktigt mycket för vår 2a, iof så har vi ju egen uteplats och egen ingång men ändå...

2011-08-20 @ 16:06:43
URL: http://tralllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0