Why do we sacrifice the beautiful ones?

Arianne; jag klippte mig på Attityd i Thulehuset =)

Ingen skola för mig idag...
Eftersom jag inte kände mig så pigg igår, och kände att jag verkligen skulle behöva vila mig i form,
så tillät jag mig själv att sova ut imorse, istället för att befinna mig i Övik 8.15 imorse.
Och det var välbehövligt, klockan 10.10 slog jag upp mina blå. Huvudet värkte fortfarande och hade fortfarande ont i magen, så jag gjorde rätt val.
Idag har jag varit rätt seg, men det känns ändå bättre än igår.
Vill ju vara pigg tills imorgon då folkrace i Gumboda väntar =)

Såg din mamma idag, och det var som att se dig.
Om du bara visste hur mycket jag saknar dig,
och hur mycket jag bara önskar att du kunde komma tillbaka.
Att jag kunde få spola tillbaka tiden ett år, då hade jag hunnit.
Om den dumma dagen bara kunde få vara ogjord.....
Jag hade åkt till dig, gett dig all min kärlek och du hade känt att livet var värt så mycket mer.
Det finns nog ingenting som kan göra så ont.
Att veta att du tog steget, att du inte orkade mer, att du inte såg någon utväg,
att du lämnade oss, fulla av frågor och tårar som aldrig vill sluta rinna.
Frida Evelina Paulsson, min älskade ängel.
Jag vet att du sitter på ett moln och tittar ner på oss, att du har det bra nu.
Men jag vill ha dig här, jag vill kunna krama om dig, höra ditt skratt och bara känna din närhet.
Det är så svårt att förstå... varför?


Om jag bara vetat då, det jag vet nu... Då hade livet tagit en annan vändning.
Why do we sacrifice the beautiful ones?

Kommentarer
Postat av: Annlouise

Vad vackert skrivet..känner att mina tårar rinner ner för kinden. <3

Min arbetskamrat miste sin dotter samtidigt, som Frida. Hon valde att inte leva längre...

Enda som känns lite bra, är att Fridas mamma o min arbetskamrat har kontakt med varandra genom deras tragiska förlust av sina änglabarn. Stor kram

2010-09-24 @ 17:17:18
Postat av: EmmaE

Vi ses imorrn i Gumboda! Puss på dig!

2010-09-24 @ 17:41:48
Postat av: Arianne

Tack för svar! :) Har fått rabatt där så har faktiskt funderat att prova det men inte vetat hur det var där, roligt att höra att du tyckte om det så kanske jag vågar prova det :)

2010-09-25 @ 21:23:45
URL: http://tralllle.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tackar min själ varje dag att jag får ha mina älskade barn brevid min sida,ni är mitt livs bästa gåva och ni är det vackraste som finns för mig. Älskar er så underbart mycket.../mamma

2010-09-27 @ 09:19:41
Postat av: Linda

Åh vad mina tårar rinner, så fint skrivet Emelie.. Jag saknar Frida så mycket att det är tungt att andas.. Många kramar till dig♥ Från Fridas mamma

2010-10-06 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0