Sökande.

I skrivande stund sitter jag och försöker hitta studentlitteratur till bra priser.
Första gången jag ska köpa en kursbok, och det känns bara så fel att det ska vara så dyrt.
Det borde verkligen inte vara det, alla skulle ha tjänat på det mer om kurslitteratur var billigare.
Men så är inte fallet nu, och jag försöker kolla om det finns begagnade böcker. Vore ju kanon!
Måste ha en speciell bok när vi åker till Usa för att kunna ta igen allting jag missar, därför känns det ganska viktigt just nu att försöka hitta en. Mitt sökande fortsätter.

Snart blir det Idol och bananbrödet som jag bakade för en timme sedan är snart klart.
Har även hunnit med en promenad ikväll också, grymt skönt!
Egentligen borde jag även kolla över lite artiklar till kursen vi håller på med just nu, men hinner jag inte ikväll så kommer det ju alltid fler kvällar, hihi =)

Fick veta idag att 12 november kommer bli en mycket speciell dag! Johannas lilla pyre kommer till världen, och jag kan verkligen inte bärga mig tills jag får hålla den lille. Det kommer bli så underbart mysigt!

Back to work ;D

Om någon söt själ sitter på David Jobber, Foundations of marketing, 3e upplagan. Så får den gääärna höra av sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0