Dreams

Snart kommer Sofia och Carro hit för ett sista ryck på grupparbetet, sluttouchen helt enkelt.
Dessutom hade vi tänkt att försöka passa på att massera varandra också, inte allt för länge kvar tills vi ska vara klara med massageuppgiften.

Resten av dagen blir det, ja, plugga på hemtentan. Det går så segt, men jag vet själv att jag inte har satsat 100% på den än, så det blir väl efter att ha träffats idag som jag förhoppningsvis ger gärnet. Hade varit så skönt att få den överstökad. Den flummiga delen på kursen är snart klar, och det känns gryymt bra!

Vaknade imorse av känslan att jag aldrig hade gått och lagt mig. Riktigt jobbigt!
Det känns som att det beror på att jag drömmer så otroligt mycket på en natt, den ena drömmen tar över den andra och huvudet blir aldrig riktigt utvilat. Det är precis som att jag har legat och tittat på film hela natten. What to do? Drömmar är alltid intressanta och jag är glad att jag kommer ihåg mycket av dom, men det blir helt enkelt bara för mycket. Efter en hel natts sömn ska man väl iallafall få känna att man har sovit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0