10.

Idag är inte vilken dag som helst, det är nämligen min och Mathias 10 månaders dag.
Hur mysigt som helst, och det pirrar lika mycket idag i min mage då jag ser honom, som för 10 månader sedan, ibland ännu mer! =) Vilken underbart härlig känsla att vara kär, så där på riktigt. Så där att man ibland inte vet vart man ska ta vägen då man tittar på människan. Då en blick kan förtrolla en, och man är fast för alltid.
Så känner jag, för min älskade Mathias! <3

Dagen har spenderats på följande sätt:
Började med en föreläsning på universitetet i Umeå, istället för att kolla på videokonferans i Övik så satt vi mitt emot läraren istället. Och såg resten av klassen på en stor teveskärm, riktigt kul att se hur dom gäspade, kollade mer på mobilen än i papperen osv. Lika kul som dom hade haft av att se mig kanske ;)
Då vi fick sluta 45min tidigare så blev det en promenad ner på stan och träffade sedan upp Mathias där.
En mysig lunch tillsammans resulterade i mätta magar, och sedan åkte vi runt på en del affärer och gjorde lite ärenden. En hel bra eftermiddag blev det.
Sedan träffade jag upp mamma kollade mer i affärer och sedan åkte vi hem.
Kvällen har inneburit promenad, Biggest Loser, Idol och samtal med finaste Matilda.
At the moment är det Välkommen Åter, väldigt bra program, väldigt lättsamt! =)
Me like!

Om en stund blir det sängen, då vi åker till Övik 7.15 imorgon. Ibland känner man att man lever, yey... ;P


I love you more and more for every day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0