Påväg!

Min resa har börjat, och jag sitter nu i Övik efter en morgon fylld av massage, grymt skönt!
Jag har tagit mig en bit på väg och snart kommer mamma, pappa, Frida och David och hämtar upp mig för att sedan ta vårat pick och pack och bege oss söderut! Men först blir det ett stopp på Burger King efter att David fått sin vilja igenom ;)

Känns så grymt skönt att jag har avklarat den här kursen nu, och bara kan släppa allt och åka. All planering och fix, allt är klart och när jag sätter mig i bilen om en stund finns det inget mer jag kan göra. Bara åka med på färden och njuta. Det värsta hade varit om man kom på att man glömt något viktigt i höjd med Gävle kanske, mindre kul. Men huvudsaken att man har med sig det viktigaste, pass, pengar och varandra. Resten går att fixa på Walmarts eller Sears ;)

Jag säger bara: VÄRME, dragracing, Disneyland, Universial Studios, Knotts Berry Farm, shopping och skratt i massor! Kan det bli bättre?

Ta hand om er här hemma, miss you already, men tiden kommer flyga förbi och sen är jag hemma igen. Men jag har tänkt att njuta till 120% först, sen kommer jag hem =)

PUSSPUSSPUSS !!!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Lycka till. Hoppas att allt går bra för er alla.Jag kommer ofta att tänka på Er.

2010-11-04 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0