Late update.

Nu ska fröken i fråga ge sig på att ge en liten uppdatering.
Ibland känns det att man verkligen lever, då man måste tänka på att komma ihåg att andas.
Just nu är en sådan period.
Har nog aldrig varit med om att ha så fullt upp som det är nu, har knappt hunit andas ut sedan vi landade i Sverige igen. Det är mycket i skolan för alla, dessutom har jag allting som jag måste ta ikapp som jag missat, sen har vi massagen av externa kunder som tar tid och till råga på allt så har jag lucian som ska in i planeringen.
Att jag har fullt upp är bara förnamnet!

Men det är värt det, alltihop! För jag har varit ledig från skolan i 2 veckor för att åka till USA med underbara människor! En resa jag ALDRIG kommer att glömma, helt sjukt bra var den!
Finns så mycket att säga, så mycket att visa, USA är en klass för sig, positivt och negativt, så är det bara!

Att vi var borta i 2 veckor känns det inte som, känns som minst en månad med tanke på allt vi hann med. Vi klev upp i tid på morgonen för att försöka göra varje dag till något bra. I stora drag hann vi med Knotts Berry Farm, NHL-match mellan Anaheim Ducks - New York Islanders, Disneyland, 2 dragracingtävlingar - en av dem var gryyymt mäktig med bara en massa hårda bilar och hela läktaren skakade, Univerisal Studios och en massa tid i butiker för härlig shopping! Däremellan njöt vi bara av den amerikanska luften och av sällskapet av varandra!

Som sagt, finns sååå mycket att säga, men vet knappt vart jag ska börja. Det är nästan så att man ska ha upplevt det för att förstå hur bra man egentligen kan få ha det. 25-27 graders värme varje dag i november är verkligen ingenting jag tackar nej till!

Det dröjer inte länge tills jag sätter min fot där igen, det är en sak som är säkert. Jag skulle nog inte vilja bo där, med tanke på hur sjuk trafiken är, hur orolig vissa städer är med kriminalitet och sen är det ju faktiskt så att borta bra men hemma bäst. Nog är det skönt att resa, jag älskar att resa, men hemma kommer alltid att vara hemma för mig.

Tack älskade familj, och tack underbara Wallbergare! Oförglömligt!

Nu är jag back in reality, och jag ska klara av det. Alla uppgifter och krav som ligger över mig. Snart är det jullov och då vet jag en dam som verkligen ska njuta av ledigheten igen!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hela familjen Jonsson är välkommen hem till trygga Sverige och framförallt Hörnefors.

2010-11-27 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0