Ready to race.

Nu är det inte många timmar kvar tills det bär av.
Jag är såå spänd, och ser verkligen fram emot helgens tävling.
I hallen ligger det en massa saker som bara väntar på att bli inlastade i bussen.
När inlastningen här är gjord åker vi in mot stan för att lasta bilarna och få allting klart där.
Mathias kommer ner till Umeå efter jobbet och sedan bär det av mot Skellefteå.

Bilen är i princip klar, förutom lite skönhetsfix på utsidan med dekaler och så.
Däremot har jag aldrig provkört den, så det kommer bli mycket spännande.
Får se om det blir en liten tur ikväll när vi kommer fram, eller imorgonbitti innan kvalen börjar som jag sätter mig i för att bara känna på grejerna. Dessutom ska jag inte gå fullt ut i första rundorna, bara för att testa på bilen ordentligt.

Men att jag är taggad, är bara förnamnet =)
Idag har det dessutom gått förvånansvärt bra att plugga, men jag antar att det är för att jag vill fördriva tiden på något sätt, så att det sen inte är mycket kvar innan avfärd =) Dock är det mycket pluggning kvar, men det får jag ta sen, jag tror det går bra ändå faktiskt.

Duschen väntar, sen börjar inlastningen =)
Ha en super bra helg, det har jag tänkt att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0