Nästsista.

Idag är en seg dag! Det känner jag i hela kroppen.
Det verkligen kryper, och helst av allt vill jag bara ta bilen och åka hem igen.
Nu är jag less på detta "rejjande" till Övik.
Idag väntar terminens sista redovisning, och det är inte så allvarligt. Bara skönt att få det bortgjort.
Det jag mer borde lägga min energi och koncentration på är pluggningen.
Hm, vi är här igen.....
Tenta nästa torsdag och hela tiden lägger jag min tid på annat.
Fixar inför säsongens första tävling som går av stapeln i helgen i Skellefteå,
träffar folk och låter tiden rinna iväg,
tar hellre promenader än sätter mig ner med böckerna...

Jaa.. suck. Vi är här igen, en Emelie som har såå svårt att plugga, då hjärnan redan gått på sommarlov.
Men idag är nästsista dagen i Övik, det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0