TimeIsNotEnough

Ibland önskar jag bara att dygnet kunde ha några fler timmar.
Jag skulle inte ha problem att fylla ut dem kan jag lova.
Nu börjar uppgifterna komma över mig och jag vet att det är dags att börja prioritera.
Men jag är expert på att ta det roligaste först, och sen om jag hinner, så gör jag det nödvändiga.
Lite taskig tajming kanske.

Imorgon är det dags att börja lära känna mig själv.
Jag ska påbörja, och försöka avsluta, att skriva en inlämningsuppgift baserat på att göra en stresshanteringsmodell för sig själv.
Avancerat? Kanske inte. Men då ska jag bara ta mig tiden också.
Måste försöka analysera mig själv vad som gör mig stressad, hur jag reagerar på stress och sedan vad jag kan göra för att försöka undvika dessa situationer.
Imorgon ska jag ta tag i det, och imorgon ska jag bli klar. Det är mitt mål.

I övrigt så befinner jag mig hos Mathias för tillfället. Även det kan ha en viss påverkan på att jag inte riktigt har prioriterat uppgiften ännu. Men som sagt, imorgon.
Han ligger och sover så sött i sängen, och här sitter jag och är jättepigg.
Sådana situationer tycker jag inte om, jag vill också sova.
Men det är lite som om jag saknar ron till det.
Mycket tankar och planering som går runt i huvudet.

Idag var vi i hans stuga som ligger utanför Lycksele, alldeles vid vattet.
Det tog inte många minuter för Fröken Rosa att bestämma sig för att dit ska jag återvända.
Tänk; sommar och sol, stuga vid vattnet och bara en massa mys.
Ja tack, det går bra! =)

Nu ska jag än en gång försöka sova,
det måste ju gå till slut tycker jag.

Good night, sleep tight,
Dont let the bedbugs bite you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0