Efter regn kommer solsken?

Jag kan knappt förstå att sommaren är igång,
och jag blir inte mer övertygad då gradantalet knappt ligger över 10grader.
Suck, vad hände med ryssvärmen?
Imorgon ska jag klippa gräsmattan, och då har jag beställt på sol för jag vet en brud som vill ha lite värme och kanske lite färg ;)

Men att sommaren är igång känner jag på en gång i kroppen då dragracingtaggen infinner sig. Det behövs bara att jag ser en bil, eller tänker på att det snart är tävling igen så går det en il i hela magen. Jag är såå taggad, och sen att bilen går så bra som den gör, gör allting så mycket bättre.

I helgen bär det av till Kubbe, utanför Övik. Hittills är vi 3 stycken anmälda i min klass, men jag hoppas självklart på fler. Alltid roligare att tävla när det finns lite motstånd! :)
Nu när jag vet hur grejerna funkar är det bara att finjustera lite och sedan ska The Black Angel gå som en pärla.

Taggad är som sagt bara förnamnet!


Sen tycker jag att det är såå tråkigt att en viss familj ska ha sån otur. Dom som har gått igenom en ordentlig livskris, en mardröm man inte önskar sin värsta fiende. Om det sen då kunde börja gå lite i medvind för dom är väl det minsta man kan begära. Men inte. Ett nederlag efter ett annat. Det är så tråkigt... Som om dom inte har gått igenom nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0