Se upp för dårarna....

....dårarna stängs.
Just nu på SF-kanalen och det går bra som bakgrundsfilm.
Jag trodde att jag sett den förr, men nu känner jag inte igen den.
Skumt.

Främmandet som vi haft i eftermiddag har just åkt.
Mamma hade bakat en supergod sockerkaka och dom satt som uppradade i soffan när jag kom hem från skolan.
Eftermiddagen har innehållit en hel del tårar, men känslan av att inte vara ensam stärker mig....
Vi har varandra!

Jag kan bli så arg.
Så arg på att livet kan vara så orättvist!
Varför, är en fråga jag ställer mig många gånger per dag.
Varför just hon?
Det gör såå ont.
Vi kan prata, och jag ser dig framför mig.
Men i samma stund kommer jag på mig själv om att se någon annan framför mig.
Jag vill inte inse, och jag vill inte förstå.
Verkligheten är alldelens för otäck!

Ge mig vår finaste tillbaka, väck upp mig ur mardrömmen!
Jag kommer alltid att älska dig och bära med dig i varje stund av mitt liv!



En annan dag som jag blev OTROLIGT irriterad över idag är när vuxna inte kan se till sitt eget och andras bästa.
Man kommer inte in i omklädningsrummet, går in på toaletten och spyr och sedan går ut och gympar med oss andra!
Det är inte okej!
Någon måtta får det faktiskt vara. Nu är jag less på daltandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0