Plugg med SC

Imorse när jag vaknade var jag inte den taggaste på denna jord.
Det hade varit -28 tidigare på morgonen, men när jag klev upp var det "bara" -23.
Huvva tänkte jag, och hoppades på att dagen bara skulle bestå av hemmamys.
Men så var inte fallet.

Vid 12 tiden var det bara att pallra sig iväg till Sofia där en eftermiddag med tentaskrivning väntade.
Carro kom också dit från Nordmaling, och jag måste säga att vi jobbade på jättebra.
Helt klart bättre än mina förväntningar.
Vi hann i princip klart med hela inlämningen och dessutom hann vi sitta en bra stund och bara ventilera.
Morgondagen kommer att spenderas i Nordmaling med samma gäng, däremot kommer vi att ägna oss åt praktiskt arbete. Vi ska försöka ge oss på ett förslag till ett 45 minuters gympapass.

Efter det blir det lunch ute. Att det fanns sådana möjligheter i Nordmaling hade jag inte en aning om, och höjde lite smått på ögonbrynen. Men det blir nog spännande. Nordmaling har inte riktigt varit my hometown, så det jag vet finns i Nordmaling är systembolaget, någon djuraffär, typ ICA och Frasses. Haha, så mina förväntningar är inte så höga.

Det känns iallafall jättebra att komma igång i tid och få detta överstökat. Det är nog mycket i mitt liv iallafall.



Igår såg jag på I taket lyser stjärnorna, och jag måste säga att det var en jättebra film.
Dock fick den mig inte på dom bästa tankarna och det blev en hel del tårar som rann innan jag kunde tillåta mig själv att somna.
Jag vet att jag inte ska tänka så mycket, för jag kan inte påverka situationen.
Men gång på gång blir jag så påmind över hur orättvist livet kan vara,
hur kan man utsätta den bästa för detta. Det hade varit bättre om en dålig människa hade fått utstått detta lidande.....

Igår blev jag så påmind om hur mycket jag kommer att sakna dig..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0