Lyckorus!

Just nu har jag en känsla i min kropp som jag inte har känt på väääldigt länge.
Jag är sprallig och det spritter i hela kroppen, trots att jag egentligen borde vara heelt slut.
Dagens gympaexamination gick kanonbra och allt känder super!
Vi (jag, Sofia och Carro), kändes sammansvettsade och hade bra koll på vårt pass.
Det är egentligen inte konstigt att jag känner mig stolt, när jag tänker på vilket bra och välplanerat pass vi kunnat sätta ihop, under ändå så pass kort tid. Och aldrig innan trodde jag ens att jag någonsin skulle kunna räkna takter och kunna sätta ihop ett 45minuters medel/intensivt gympapass.
Men idag bevisade vi att vi kunde.

Efteråt fick vi jättepossitiv feedback, och det kändes som om fler än vi var nöjda. Det vi behövde slipa på, var på detaljnivå, och innan man kommer dit så har man jobbat på bra!
Som sagt, jag är superglad i hela kroppen, och jag sa till Sofia i bilen på vägen hem att denna adrealinkick skulle kunna få mig att springa till Åkullsjön. Men som Mathias sa när jag talade om det för honom, jag skulle nog vara ganska så slut redan i Sörmjöle ;)

Nu har jag verkligen samvete att bara få njuta av min ledighet i en veckas tid. Och den tiden ska jag försöka spendera på bästa sätt.

Åh vad stolt jag är över oss tjejer! =)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Bra jobbat!!! Du är värd all ledighet man kan tänka sig. :) Och du, nästa helg är det fest hos oss så då får du öka tempot igen, men fram tills dess tycker jag att du ska ta det lugnt och bara vara. :) PUSS

2010-02-18 @ 13:40:50
Postat av: Hanna

Härligt att höra att du är så glad!!!!!!

2010-02-21 @ 23:06:51
URL: http://heyyhanna,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0