Gympan får vila.

Det borde vara olagligt att vara så här otaggad som jag är.
Jag skojar inte.
Idag har jag inte gjort många handtag.

Vi har varit hos Carro hela dagen och varit jätteduktiga.
Har i princip hela vårt gympapass färdigt,
med lite tillfixning.
Men jag måste säga att jag inte har haft den mesta energin idag.
Har jag fått suttit stilla, så har jag tagit den chansen.

Det är inte okej, när jag vet hur bra jag mår av träning.
Nu var det många dagar sedan jag tränade.
Imorgon och på torsdag är det dags igen i skolan,
och under denna period så försöker jag endast hålla mig till skolträningen.
Kursen vi läser är praktisk, så vid alla lektioner rör vi oss.
Därför får gymmet vila.

Jag skulle ha behövt träna idag, men jag orkar inte.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0