Godis fri.

Kom just på,
idag är det 3 år sedan jag slutade med godis.
Jag minns det som igår!

Jag var less, och skulle gå på bio med Emma Enqvist, efter det fick jag nog.
Dagen efter var det 1 februari, och sedan dess har jag inte ätit en endaste =)

För stunden behöver jag det inte, då jag vet hur det smakar.
Många kan tycka att det är tråkigt,
men jag tycker inte att det ska påverka andra.
Det är ju faktiskt upp till mig vad jag vill stoppa i mig, och andra får sköta sitt =)
För mig kan det räcka med frukt, popcorn eller varför inte en skål med glass?
Man får hitta sina favoriter.

Jag vet att jag en dag kommer att börja igen,
men inte riktigt än.

3 år.. det är ändå en lång tid! =)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är superduktig!! Keep it up, girl. :)

2010-02-02 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0