Bye Foundations of marketing!!!

Idag har varit en bra dag - det känns så iallafall!
Dagen började med att jag var grymt nervös och satte av mot Östra Paviljongen för att skriva tenta i detta dumma ämne som i princip har gett mig magkatarr, så jobbigt har det varit, utan att överdriva!
Klev iallafall upp 05.30 och satte mig och läste igenom anteckningar osv en sista gång!
Med din parfym på kände jag mig starkare och som sagt, jag var grymt nervös, men det kändes ändå bra!
Vill inte ta ut något i förskott, men jag svarade på allt och kände ändå att jag kunde en del.
Nu vet jag att jag inte kan göra något mer åt det, och det finns inte då heller anledning att lägga energi på det. Imorgon tar jag nya tag då ett nytt moment börjar - affärsutveckling. Det kommer säkert kräva en hel del, men det känns bra att kunna bocka av på listan och förhoppningsvis inte behöva hålla på med det igen och ladda inför en omtenta. Nä, nu tror jag på mig själv, sen får det gå som det går. Kan som sagt inte påverka något i nuläget.

Efter tentan fick jag verkligen chansen att känna att jag har ett liv, ÄNTLIGEN! Det blev en myslunch på Cafe Station med Marie, kändes som jag kunde sitta där i timmar och bara kunna njuta av att träffa någon utanför skolan och pluggningen, en otroligt skön känsla! Blev även en sväng på stan och spana på lite julklappar.

Innan jag åkte på luciaträningen åkte vi förbi på graven och hälsade på Kerstin <3 Under denna jobbiga tid med alla krav som legat över mig så har jag tänkt så oerhört mycket på dig. Du var den som alltid trodde på mig, i alla lägen! När allt har varit som jobbigast har jag har känt att du varit nära, hållit mig i handen och intalat mig att jag kommer att klara av alla trösklar jag ska kliva över och alla utmaningar jag möter.
Du är som vinden - jag kan inte se dig men jag kan känna dig!

Tack Kerstin för att du satt vid min sida och hjälpte mig idag, vi tog oss igenom detta tillsammans!
Och oavsett hur det går så vet jag att du alltid kommer att tro på mig!

Efter besöket hos Kerstin väntade luciaträning och vi hann jättemycket och var riktigt effektiva. Imorgon har vi uppvisning för de synskadades förening, och ska därför kunna låtarna. Med träning satte vi det tillslut och jag hoppas det går bra oss, vi är värd det!

Då jag slutligen kom hem väntade ett varmt skumbad med levande ljus, ansiktsmask och vin bara för att fira att jag klarade att genomföra tentan, oavsett om jag klarar den eller inte så har jag verkligen gjort allt för att göra mitt bästa iallafall, och det är helt klart värt att firas!

Som sagt, nya tag imorgon, och jag hoppas att den nya kursen iallafall ger en liten chans till att ha ett liv på sidan om, det hade jag inte tackat nej till då det finns en hel drös med människor som jag vill träffa, håret skulle behöva sig en klippning, julklappar måste inhandlas och jag vill bara kunna njuta av julmånaden till fullo!

Idag, onsdag, fyller även min finaste Emma 20år, och jag hoppas verkligen att hennes dag blir bra! Hon är värd alltihop! Så GRATTIS TILL HENNE!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Morfar

Lycka till i alla dina något stressiga göromål. Tur att Du är duktig och ambitiös. Jag tror på dig.Dina tankar och handlingar värmer mitt hjärta och mina ögon fuktas. Kramar från morfar.

2010-12-08 @ 08:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0