Tentareslutat och jullov!

Sista natten är gjord på posten och jag är nyuppstigen sedan en timme tillbaka, sitter fortfarande i pyjamasen och klockan är 17.00, men det tänker jag fortsätta göra. Kanske aldrig går ur den idag, för idag ska jag bara mysa och njuta av att jag äntligen har jullov!
Så otroligt skönt, har inte känt mig så här fri på länge, nog för att vi har saker som ska göra ändå till skolan och det är saker som ska kollas upp osv. Men jag ser mig ändå som ledig, och jag njuter av det!

Något som jag njuter mindre av är att jag har gått och blivit sjuk, mindre lyckat!
Halsen ömmar, jag snörvlar, hostar och huvudet värker...
Jag känner verkligen inte för att vara sjuk till julafton, därför blir det minsta möjliga aktivitet fram tills dess, och förhoppningsvis mår jag lite bättre då.

Dessutom har jag här i dagarna fått reda på tentaresultatet, Sofia var så gullig som smsade mig medan jag jobbade natten mot tisdag. Det visade sig att allt slit var värt det, alla tårar som runnit och all offring. JAG KLARADE TENTAN! Dessutom klarade jag den med bravu och fick ett Väl Godkänt, vet dock inte hur det gick till men läraren måste ha varit nöjd antar jag? :P
Resten av den natten njöt jag bara, och tackade damen där uppe för att hon hjälpt mig och trodde på mig. Jag är säker på att jag inte gjorde allting själv, im never alone!
På tisdagmorgonen när jag kom hem var jag tvungen att gå ut på kurshemsidan för att få det bekräftat att resultatet stämde, och det visade sig att jag och en till från klassen (vet inte vem, men grattis!) hade mest poäng av alla, inte för att skryta, absolut inte, men det känns bara sååå bra när jag vet hur mycket jag kämpade för allt! Och nu i efterhand kan jag vara säga att USA var sååå värt det, för jag kom ikapp och jobbade mig upp till ett högsta betyg. Kan gå på jullov och vara stolt över mig själv =)
Lovely!

Puss på livet!
Och nu vill jag bara ha Mathias här och mysa med, då är det fulländat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0